Flytten klar! Ny fisketävling snart också =)

Då har vi flyttat till nytt ställe, och jag har börjat fixa lite i det utomhusförrådet som jag ska ha till mitt betesbyggeri, detta är egentligen en ganska nystartad hobby men det är något jag älskar, så just nu är jag vad man kallar en nybörjare och jag kommer behöva lära mig lite mer när det gäller lackeringen.

i vilket fall som helst så börjar saker ta form nu och för någon dag sedan fick jag reda på att Fiskelagret.se ska hålla i en gäddtävling den 10 oktober i den sjön jag brukar besöka och givetvis så ska jag delta i denna tävling, 2 tävlingar är vad jag hunnit med i år och på det har jag hunnit med en 1a placering och en 4e, och nu satsar jag på att nå plats nummer 1 igen.

Skitfiske på er så länge så ses vi snart igen =)

Lämna en kommentar